Een weekje in Secret Harbour - Reisverslag uit Secret Harbour, Australië van Wilma Farla - WaarBenJij.nu Een weekje in Secret Harbour - Reisverslag uit Secret Harbour, Australië van Wilma Farla - WaarBenJij.nu

Een weekje in Secret Harbour

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

02 April 2014 | Australië, Secret Harbour

Na Margaret River kon ik een weekje logeren bij een vriendin van Rehka in het plaatsje secret harbour. Het is een soort wassenaar van den haag ;)
Ik logeerde bij Michelle en haar kinderen een jongen 'Cameron' van 13 jaar en 2 meiden 'Emma & Caitlin' van 8jaar. Ik werd gelijk welkom geheten en diezelfde avond vertelde Caitlin al gelijk al allemaal verhalen. Ik slaap ook in haar kamer terwijl zij bij haar zusje slaapt deze week. En weetje wat voor een te gekke dekbed ik heb. Dora!!
Ze hebben ook een hond 'Coco' een bullmastief. Een kat 'Ally' een brid en 2 konijnen. Ja voelde me wel op me gemak hier.
De volgende ochtend liet Michelle het gebied zien zoals het winkelcentrum, het strand en ja dat was het wel. Zo groot is het hier niet.
Aan het eind van de dag ben ik mee geweest om de kinderen van school te halen en het is best schattig al die schooluniformen.
Vrijdag heb ik de fiets gepakt en ben ik de buurt zelf gaan verkennen. Na een tijdje was ik gewoon helemaal gesloopt. Me conditie heeft me nu officieel verlaten :'(
Zaterdag ben ik naar Rehka geweest. Ze had haar sollicitatie gehad en kon volgende week al beginnen. Toch raar om haar weer te zien. Zo leef je 24/7 samen en zo een paar dagen niet.
Zondag hadden we een hele leuke dag!
Ik ging samen met Michelle, de meiden en Rehka naar adventure world. Dat is een waterpretpark vlakbij Perth.
Naast een groot aantal waterglijbanen voor jong en oud hadden ze ook een aantal attracties zonder water. Ben met Caitlin in de achtbaan geweest (dezelfde als in duinrell, die nieuwe) en voor haar was het de eerste keer. Wat voelde zij zich stoer toen ze eruit kwam.
Maar de meeste tijd waren we in het water. Gelukkig kon je overal staan want Rehka heeft geen zwemdiploma. Ik zag het al gebeuren dat ze verdronk ofzoiets. Maar dat viel gelukkig mee.
Ze vroeg nog of ik het haar kon leren maar hoe doe je dat in 30 minuten :/
Dus ik was ontzettend blij dat je overal kon staan.
Die maandag vooral uitgerust was nog steeds moe van de dag ervoor.
Heb toen lekker dingen kunnen opzoeken op me tablet zoals wat te doen in Brisbane/ Sydney/ Melbourne. Want na deze week heb ik geen idee wanneer ik weer wifi heb.
In Brisbane kan ik bij een vriend van Michelle logeren die net buiten de stad woont. Super toch :)
Vandaag me tas weer ingepakt en vanavond naar the airport. Opweg naar Brisbane en om WA achter me te laten.

** ben er achter gekomen dat ze bij de grote supermarkt keten speculaasjes en drop en pepermunt enz hebben.
dus heb nog geen voedselpakketje nodig, hihi


  • 17 April 2014 - 18:45

    Willy Van Der Meijde:

    Hoi Wilma,
    Er staat je dus weer een nieuw avontuur te wachten meisje hartstikke leuk.

    Ik heb een poosje je verslagen niet kunnen lezen (druk druk druk).
    Maar vanaf nu ga ik je weer volgen want voor je het weet ben je weer thuis!!!

    grtjes Wil xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Een lang gewenste droom komt uit. Voor een aantal maanden reizen! Via waarbenjij.nu zal ik proberen om jullie op de hoogte te houden over mijn reisverhalen. Vertrek: 27 november 2013 Terug: 9 juli 2014 Waar heen: Afrika, Australië, Nepal & Thailand. Veel liefs Wilma

Actief sinds 10 Okt. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7862

Voorgaande reizen:

27 November 2013 - 09 Juli 2014

My Journey!

Landen bezocht: