RIP Nelson Mandela - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilma Farla - WaarBenJij.nu RIP Nelson Mandela - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilma Farla - WaarBenJij.nu

RIP Nelson Mandela

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 December 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen vroeg kreeg ik het bericht te horen dat Nelson Mandela is overleden.
Vandaag ben ik naar een expositie van hem geweest, naar een lokale kerk heb gesproken met mensen die hier wonen. De een was geschrokken, de andere zei dat het eraan zat te komen maar toch was iedereen stil.
Er hing een rustige sfeer in de stad.
Om 5uur lokale tijd was er een herdenking.
Zelf ben ik er niet heen gegaan ivm de drukte.

Hij heeft veel voor de mensen hier gedaan en vooral tijdens de apartheid.
Ik hoop dat hij nu rust mag krijgen.

A long walk to Freedom!!


  • 06 December 2013 - 19:18

    Anja Houweling:

    hoi Wilma hier even anja de schoonmama van chantal appart dat je zoiets mag meemaken an nelson

  • 06 December 2013 - 20:13

    Opavan3:

    Hoi Wilma,
    Hij is ondanks alles wat hij heeft meegemaakt heel oud geworden. Er ging n schok door de wereld, heel bijzonder dat je er eigenlijk van heel dichtbij bij bent. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Een lang gewenste droom komt uit. Voor een aantal maanden reizen! Via waarbenjij.nu zal ik proberen om jullie op de hoogte te houden over mijn reisverhalen. Vertrek: 27 november 2013 Terug: 9 juli 2014 Waar heen: Afrika, Australië, Nepal & Thailand. Veel liefs Wilma

Actief sinds 10 Okt. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 7878

Voorgaande reizen:

27 November 2013 - 09 Juli 2014

My Journey!

Landen bezocht: