Het komt steeds dichterbij! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wilma Farla - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wilma Farla - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij!

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

23 November 2013 | Nederland, Nederland

Hallo Mensen!!
Hier is dan mijn waarbenjij.nu blog.
Tijdens mijn reis zal ik me best doen (als ik wifi heb) om jullie de achterblijvers op de hoogte te stellen van de avonturen die ik hopelijk ga beleven.
Het is nog maar een paar dagen voordat ik vertrek en de zenuen beginnen te komen. Al van veel mensen heb ik afscheid genomen; vrienden/ collega's swimkids/ gisteren van me meiden + andere trainsters van het synchroonzwemmen/ vanavond speel ik mijn laatste waterpolo wedstrijd met dames 2 & maandag zal me laatste werkdag zijn op de praktijk.
Vandaag heb ik met hulp van 2 vrienden (heleen en eelco) me huis leeg gehaald en me spullen bij me moeder gebracht. Een paar dagen voordat de reis begint zal ik daar ook slapen. Een vriendin en collega van me (maartje) zal in de periode dat ik weg ben in me huisje zitten.

Maar nu even een kort verslag over de route die ik zal gaan volgen.
27 november vlieg ik naar Kaapstad (Zuid-Afrika). Daar blijf ik tot 8 december. Dan vlieg ik naar Johannesburg (Zuid-Afrika) voor 2 weken vrijwilligers werk in een wild life gebeuren. 21 december ga ik een safari tocht doen vanaf Johannesburg naar Botswana/Zimbabwe/Zambia. 30 december vlieg ik naar Perth (Australië en waar 31 dec aankom). Wat ik daar allemaal ga doen is nog niet bekend. 28 april vlieg ik vanaf Melbourne naar Kathmandu (Nepal). Daar verblijf ik iets langer dan 2 weken en vlieg ik 16 mei naar Bangkok (Thailand). Daar zal ik 2 maanden verblijven om vervolgens 9 juli weer in Amsterdam aan te komen.

Ik hou jullie op de hoogte!

XX Wilma

  • 23 November 2013 - 18:46

    Lianne:

    Gaaf hoor! Wordt een mooie ervaring. Sterkte met afscheidt nemen! x Lianne

  • 23 November 2013 - 18:54

    Chantal:

    Lieve wil. Wij wensen je een hele goede reis. En dat je maar veel mag zien en beleven in al die landen. Lieve schat ik ga je wel erg missen. Maar voor je het weet ben je weer in Nederland. Dikke knuffel robin en chantal en de kleine in de buik. Love you xxx

  • 23 November 2013 - 18:59

    Willy Van Der Meijde:

    ik wens je enorme leuke en mooie ervaringen met dit grote avontuur wat je tegemoet gaat!!!
    xx Wil

  • 23 November 2013 - 20:50

    Lonneke:

    Ontzettend veel plezier de komende maanden! Geniet er met volle teugen van, ik ben benieuwd naar al je verhalen en foto's! Xxx

  • 24 November 2013 - 03:10

    Ilse:

    WOW dat is een groot avontuur zeg. Leuk dat we straks op deze mannier mee kunnen genieten. Heb je een travel simcard? Veel succes. X

  • 24 November 2013 - 12:21

    Jolanda Pols:

    Wat een wereldreis ga jij maken!! Ziet er geweldig uit. Heel veel plezier en mooie ervaringen. Ik kijk uit naar je reisverslagen, groetjes, Jolanda (moeder van Roos)

  • 24 November 2013 - 17:27

    Marit:

    LEUK!!! Ziet eruit als een hele gave reis! Heel veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Een lang gewenste droom komt uit. Voor een aantal maanden reizen! Via waarbenjij.nu zal ik proberen om jullie op de hoogte te houden over mijn reisverhalen. Vertrek: 27 november 2013 Terug: 9 juli 2014 Waar heen: Afrika, Australië, Nepal & Thailand. Veel liefs Wilma

Actief sinds 10 Okt. 2013
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 7874

Voorgaande reizen:

27 November 2013 - 09 Juli 2014

My Journey!

Landen bezocht: